TEHNICIAN SUPORT IT

Ne mărim echipa!
Suntem în cautarea unei persoane entuziaste si motivate pentru a se alătura echipei noastre in functia de Tehnician Suport IT.
Responsabilul IT se ocupa cu gestionarea infrastructurii tehnologice din cadrul companiei. Acest rol implica o gama variata de responsabilități, orientate spre asigurarea funcționarii eficiente a sistemelor IT si suportul necesar pentru atingerea obiectivelor strategice de business.

Ce vei face la noi?

Principalele responsabilități ale postului sunt:
1. Acordarea de suport tehnic (Helpdesk) utilizatorilor sistemului informatic al companiei
2. Acorda suport telefonic la distanta (remote), se deplasează si in alte puncte de lucru in
funcție de solicitări, participa activ la acțiunea de helpdesk;
3. Dezvoltarea de rapoarte/analize noi pentru alte departamente si actualizarea celor existente
4. Instalarea, configurarea si mentenanta aplicatiilor software
5. Dezvoltarea si implementarea software
6. Instruirea angajatilor pentru utilizarea Software si pentru functionalitati noi aparute in sistem
7. Urmareste mentinerea unei bune relatii cu furnizorii de servicii IT
8. Administrarea softurilor companiei
9. Monitorizarea implementarii politicilor de securitate a Sistemului Informatic
10. Prioritizare a solicitărilor / reclamațiilor in funcție de importanta si urgenta
11. Configurarea diverselor terminale (camere de supravheghere, imprimante, scanner etc.)
12. Menținerea sistemului funcțional si a documentației tehnice actualizate.
13. Verificarea, curățarea, actualizarea informațiilor din bazele de date
14. Gestionarea accesului remote (protejat) al angajaților la resursele informatice ale companiei utilizând VPN

Cum ne dorim să arate viitorul membru al echipei?
Candidatul ideal deține:
1. Competențe Tehnice
  • programare;
  • administrare baze de date;
  • securitatea informatiei;
  • retelistica;
  • back-up si stocarea datelor2. Competente analitice
  • rezolvarea problemelor;
  • gandire critica;
  • analiza datelor;
  • monitorizarea si evaluarea sistemelor;
  • atentie la detalii;
  • utilizarea inteligentei artificiale;
  • interpretarea specificatiilor tehnice;
3. Competente de management
  • gestionarea proiectelor;
  • gestionarea resurselor;
  • bugetarea si controlul costurilor pentru proiecte;
  • gestionarea riscurilor – pregatirea planurilor de continuitate si de recuperare a datelor;
  • evaluarea situatiilor si luarea deciziilor in timp scurt, dupa caz;
  • gestionarea, implementarea si adaptarea la schimbarile tehnologice aparute;
  • gestionarea relatiilor cu furnizorii si asigurarea conformitatii cu termenii contractuali;
  • dezvoltarea strategica prin alinierea cu obiectivele strategice ale companiei;
4. Competente interpersonale – soft skills
  • comunicare clara si concisa pentru a explica concepte tehnice complexe in termini simpli;
  • colaborare si lucru in echipa;
  • adaptabilitate si flexibilitate in gandire;
  • gestionarea stresului;
  • capacitatea de invatare continua;
  • creativitate si inovatie;
  • atentie la detalii;
  • rezolvarea problemelor.

Beneficii

  • Job full-time, program flexibil;
  • Acces la platforme de tehnologie de ultimă oră pentru a putea performa;
  • Asigurare medicala privata;
  • Colegi de echipă dinamici, tineri, cu obiective îndrăznețe și resurse pe măsură.
Completează formularul de mai jos și vei fi contactat de unul dintre reprezentanții noștri de la resurse umane.